Μετά την χτεσινή μας αναφορά στην PAOK MASTERCARD και στην CITIBANK (Άρθρο της 23/3/06) , το τμήμα marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κινήθηκε άμεσα και επικοινώνησε με την τράπεζα για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε (για μας εδώ και 6 μήνες ,γι αυτούς μόλις χτες) με τους κατόχους πιστωτικών καρτών PAOK MASTERCARD
Όπως μας μετέφερε βασικό στέλεχος των «ΒΟΡΕΙΩΝ» ,ο κ. Γιώργος Τζέτζης ο υπεύθυνος του τμήματος marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ευαισθητοποιήθηκε ,ιδιαίτερα με το θέμα αυτό (καιρός ήτανε , άνοιξη μπήκε) και επικοινώνησε αρκετές φορές με τους υπευθύνους της τράπεζας προκείμενου να βρεθεί άμεση λύση και όσοι δεν έχουν ακόμα παραλάβει την PAOK MASTERCARD με το έμβλημα του ΠΑΟΚ και έχουν την προσωρινή μπλε της CITIBANK, να την παραλάβουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο Γιώργος Τζέτζης δήλωσε πως και ο ίδιος δεν γνώριζε για το πρόβλημα αυτό και πως από την τράπεζα του είπαν πως το όλο θέμα δημιουργήθηκε λόγω αλλαγής θέσεων δυο υπαλλήλων που ήταν επιφορτισμένοι με την εξυπηρέτηση των κατόχων της PAOK MASTERCARD
Όπως λοιπόν προκύπτει στην
παρούσα τουλάχιστον φάση , το τμήμα marketing έχει περιορισμένη ευθύνη.
Όλο το βάρος πέφτει σίγουρα στην CITIBANK που θα πρέπει πολύ σύντομα να μας
αποδείξει πως όλα αυτά ήταν μια κακή συγκυρία και πολύ σύντομα οι card holders
θα λάβουν τις πραγματικές ΠΑΟΚτσήδικες κάρτες.
Επίσης περιμένουμε να δούμε και τις ανάλογες διαφημίσεις με την δική μας κάρτα
και όχι μόνο αυτές με τον καζανοκέφαλο έφηβο του Πειραιά
[Eπιστροφή στα Αρθρα] - [Επιστροφή
στην Αρχική σελίδα]