Τελευταία Ενημέρωση 16/11/06

16/11/2006 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Με κύριο θέμα συζητήσεων την χαώδη κατάσταση στα διοικητικά της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για την Κωνσταντινούπολη τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 9/11 σύμφωνα με το αρχικό μας πρόγραμμα .
   Επιθυμία μας να δούμε από κοντά τα μέρη όπου πριν 80 χρόνια ξεπρόβαλε η ανατολή της ιστορίας του ΠΑΟΚ μας , αλλά και να γιορτάσουμε με τον δικό μας οπαδικό τρόπο , ταξιδεύοντας όπως πάντα πάνω σ’ ένα πούλμαν για τον ΠΑΟΚ , την μεγάλη αυτή επέτειο .
   Αυτή τη φορά μέσα στο θρυλικό πλέον "ΕΞΠΡΕΣ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ" εκτός του πυρήνα των ΒΟΡΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ βρέθηκαν και εκπρόσωποι των Συνδέσμων ΑΡΝΑΙΑΣ , ΓΡΕΒΕΝΩΝ , ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ , ΚΙΛΚΙΣ , ΛΕΣΧΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ , ΛΕΠΤΟΚΑΡΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ , ΦΟΥΤΡΕ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ , ULTRAS αλλά και ΠΑΟΚτσήδες από την Αριδαία , Περαία , Φιλώτα Φλώρινας και Χανιώτη Χαλκιδικής .
   Κατά την διάρκεια της παραμονής μας στην ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ επισκεφτήκαμε αποκλειστικά ελληνορθόδοξα μνημεία όπως η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ , αυτό το αιώνιο σύμβολο της Ορθοδοξίας , την εκκλησία της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ όπου όλοι μαζί ψάλαμε το "Τη Υπερμάχω στρατηγώ τα νικητήρια..." και βροντοφωνάξαμε το ΠΑΟΚ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ!
   Προσκυνήσαμε με ευλάβεια στο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ στο ΦΑΝΑΡΙ και στους ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ και ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ στην εκκλησία της ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ στο Μπαλουκλή όπου πήραμε και θαυματουργό άγιασμα...
   Μείναμε βουβοί και με δάκρυα συγκίνησης όταν ακούσαμε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο να μας καλωσορίζει στην εκκλησία των Πανμεγίστων Ταξιαρχών στο Μέγα Ρέμα "καλώς τους Βόρειους" και να μας λέει με σιγουριά πως "...θα βρεθεί η λύση για τον ΠΑΟΚ ..." Χαρήκαμε σαν μικρά παιδιά όταν ο Φώτης του έδωσε το δωρο μας έναν ασημένιο δίσκο που είχε στη μέση τον δικέφαλο και κυκλικά το σύνθημα που στην Κωνσταντινούπολη το νιώσαμε πραγματικά , το "ΠΑΟΚ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ".Με μεγάλη ικανοποίηση και θαυμασμό τον ακούσαμε να διαβάζει και να επαναλαμβάνει τα λόγια που ήταν χαραγμένα στην ασημένια πλάκα που συνδεόταν με τον δίσκο .
ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ .
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ
ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ .

Εν Βασιλεύουσα 12/11/2006 Σ.Φ. ΠΑΟΚ "ΒΟΡΕΙΟΙ"

"...τα προβλέψατε όλα" μας είπε ο Παναγιότατος , μας ευχαρίστησε , μας ευλόγησε , μας χαιρέτισε και έφυγε... Μείναμε αρκετά λεπτά στον περίβολο χώρο της εκκλησίας μέχρι να συνέρθουμε και στη συνέχεια πήραμε τον δρόμο της επιστροφής ...
   Γεμάτοι μνήμες που δεν πρόκειται να σβήσουν ποτέ στο μυαλό και στην καρδιά μας . Οι εικόνες από την μίνι - κρουαζιέρα στον Βόσπορο , η πύλη του μαρμαρωμένου βασιλιά και η στήλη του Πορφυρογέννητου ήταν συνεχώς μπροστά μας . Με την υπόσχεση όλων να επαναλάβουμε το ταξίδι του χρόνου φτάσαμε αργά το βράδυ της Κυριακής 12/11 στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας .
Ήταν πραγματικά μια εκδρομή αλλιώτικη από τις άλλες μια ιστορική διαδρομή όπου ζωντάνεψαν μνήμες , συνειδήσεις , θρύλοι και παραδόσεις ...

Για την άψογη διοργάνωση και πραγματοποίηση της εκδρομής ευχαριστούμε:
- Τον τουριστικό πράκτορα , μέλος και φίλο κ. Διονύση Γιατρά (ZORPIDIS - ΠΕΡΑΙΑ)
- Τον Κωνσταντινουπολίτη ξεναγό μας κ. Άρη Ξανθόπουλο
- Τον ακούραστο οδηγό Γιώργο Παπαθανασίου (ΤΑΟ)
- Τον Κωνσταντινουπολίτη κ. Ευθύμη για την ξενάγηση – εξιστόρηση της ιστορίας του Δικέφαλου του Βορρά στα γραφεία και στην αίθουσα τροπαίων του Α.Σ. ΠΕΡΑ
- Τον Σύνδεσμο Βετεράνων ποδοσφαιριστών ΠΑΟΚ και τον γεν. γραμματέα κ. Σπανδωνίδη Νίκο
- Τον μεθοριακό σταθμό και το Α.Τ. Κήπων Έβρου για τις ταχύτατες διελεύσεις μας
- Το HOTEL YENISEHIR PALAS για την άριστη φιλοξενία , τις υπηρεσίες , και την κατανόηση των υπευθύνων για την πραγματικά μεγάλη αναστάτωση και πανηγυρισμούς στην επίτευξη των δυο γκολ του ΠΑΟΚ όταν κατά την δορυφορική παρακολούθηση του αγώνα το ξενοδοχείο σηκώθηκε στον αέρα !
- Τις τουρκικές αρχές και υπηρεσίες για την διακριτική τους παρουσία
- Αυτούς που τόσα χρόνια έφτασαν το ΕΞΠΡΕΣ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ στην κορυφή των οδικών εκδρομών .